Anlatacak o kadar çok şey var ki,
Hangisinden başlayacağımı bilemiyorum,
1 haftayı dolu dolu yaşadım,
Yorumlarınızla beni yalnız bırakmadığınız için teşekkürler,
Ünye'de internet bağlantısı çok yavaştı,
Giremedim haliyle,
Festival zamanı olduğu için her yer tıklım tıklımdı,
Sokaklar sanırım bu kalabalığı daha önce hiç görmemiştir,
İnanılmazdı,

Ünlü sanatçılar çıktı her gece konsere,
Onlar ayrı bir yazı konusu zaten,
Heyecanlı ve hareketli günler yaşadım,
Ailece çok medyatik günler yaşadık,
Ünye'nin güzelliği ise bambaşkaydı,
Ayrıntılı bilgileri yazacağım,
Başlıklar vereyim :)

Efsane Çataltepe Gazozu,
Satranç Turnuvası,
Emek Müftüoğlu Röportajı,
Zeynep Casalini,
Volkan Konak,
Nev,
Yalın Konseri,
Ünye Pidesi....
http://www.unyegonulluleri.org/festivall.htm

9 Yorumlar

  1. kankii hoş geldin. Sensiz buralar çok boş. Sen konserleri falan geç, Pide asolist bence:)). Öptüm seni

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiiiin :) Dolu dolu, çok keyifli bir tatil geçirmişsin ne mutlu sana. Haftaya darısı başıma. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin canım
    ne güzel memlekete gitmişsin
    deniz kenarında bir çay da benim için içseydin
    tatilden sonra iş de hiç çekilmez
    kolay gelsin
    öptüm

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldin Mavianne!m. Fotoğraflara bayıldım, oturduğum yerde bende gitmiş gibi oldum, ellerine sağlık çok mutlu oldum, çok teşaekkür ederim, yaşadıklarını yazmanı sabırsızlıkla bekliyorum. Seni çok seviyorum, oğluşlarını da :)

    YanıtlaSil
  5. that's way too cool.

    YanıtlaSil
  6. Yine kucak dolusu haberle, neşeyle, mutlulukla döndün. iyi ki döndün.
    Hoşgeldin canım.

    YanıtlaSil
  7. hosgeldinn
    heyecanla beklıyorumm bu guzel yazıları

    YanıtlaSil
  8. canım,şu ünye pidesini merak ettim valla:) Hoşgelmişsiiin:)

    YanıtlaSil
  9. Başlıklaradan dopdolu geçtiği anlaşılıyor, Hoşgeldin Mavianne

    YanıtlaSil