Gönüllü muhabirlikte Mavianne bir yılını doldurdu

Ankara/MADALYA | 05/11/2007 | mavianne / ANKARA

GÖNÜLLÜ MUHABİRLİKTE MAVİANNE 1 YILI DOLDURDU © 25/10/2007 http://sendeyolla.hurriyet.com.tr/ © 25/10/2007 http://sendeyolla.hurriyet.com.tr/
BİR YAŞINDA, BİR MUHABİR...

09 Ekim 2006 tarihli hÜRRİYET GAZETESİ'ndeki haberi görünce, benim için bir çağrı olduğunu düşündüm! Hiç tereddüt etmeden Sen de Yolla’ya kayıt oldum.

İlk haberimi 26.10 2006 tarihinde gönderdim. İnternette okunması, yorumlar gelmesi güzel bir duyguydu. O gün, her sabah yaptığım gibi gazetemi aldım.

“Sörfçülerden Haber Var” kısmında haberimi gördüm, o dakika hissettiklerimi açıklamam çok güç. Mutluluk, gurur ve tüm tanıdıklarımın mavianne’nin haberini okumaları isteğim.

Telefona sarılıp tüm eşe dosta haber verdim. “Gazetede haberim çıktı okuyun” diye.

Sayın Yaşar Sökmensüer’e ve tüm Ankara Hürriyet ekibine teşekkür ediyorum. “Gönüllü Şehir Muhabiri” payesini bize verdiği ve bu güzel heyecanı bize yaşattıkları için.

0 Yorumlar